Çin Masajı deyip geçmeyin

Dün bi Çin masajı yaptırdım. Ve anladım ki şimdiye kadar ben masaj filan yaptırmamışım. Her gittiğim yerde de denemişimdir oysa ki, Thai masajı, Kerala masajı, Balinese masaj. Bunların hepsi, yapıldığı esnada seni rahatlatan bi takım güzel masajlar, hele de Bali’de ya da Tayland’da şöyle serin sulardan çıkıp kızgın kumların kenarında püfür püfür rüzgar eserkene bi yandan ananas suyunu yudumlarken yaptırılan masaj filan efsane. Tabi Çin masajının bununla uzaktan yakından bi alakası yok. 
Ben yürümeyi dedemin sırtını çiğnerken öğrendim diyebilirim. Sırttan başlardım bacaklara bi aşağı bi yukarı, ananem elimden tutardı, dedeme de ne iyi gelirdi rahmetli. Bu sırt ağrıları demek ki genetik. Ben de Mavi’ye öğrettim gerçi, ben yüzükoyun yatarken sırtımda yuvarlanmak koşuluyla çocuk roll-on masaj yapıyor, çok da eğleniyor, herkes mutlu.
Dediğim gibi uzun zamandır bi sırt ağrısı var, pilatese git Yasemin, yüzme en iyi şey vs. gibi tavsiyelere uyup, stresi de hayatımdan çıkarmaya çabalayadururken (!), doktora yanına servis edilmiş 6 yaşında enerjik bir çocuk ve stressiz bir hayat hahaa, neyse, elimden geldiğince beli doğrultmaya çalışıyordum. Of dedim ya çok yoruldum, şu Çin masajı neymiş bi deneyeyim. Tabi bunun için Çin’e gitmeye gerek yok, Avustralya’nın yarısı Çinli olduğu için işimiz kolay.
Neyse bu Çin masajında seni yatırıyorlar, üzerine de bi havlu, sonra kadın dirseklerle bi dalıyor sırtına, artık ben deyim bastırmak –ama bu kelime çok hafif kalacak- siz deyin abanmak, o kulunçlar var ya, yerinden oynadı yerinden, hele belime doğru geldiğinde dedim ölüyorum heralde, inim inim inledim, softer softer diye bağırıyorum ama sesim çıkmıyor. Bu nasıl bir masaj arkadaş, insan bitsin artık diye dua eder mi? Yalnız nasıl da buluyor eliyle koymuş gibi tüm problemli bölgeleri, buldu buldu ovuşturdu. Tabi sonrasında tüyler kadar hafiftim. 
Bu Çinliler hakkında çok atıp tutuyorum, abuk sabuk şeyler yiyorlar bilmem ne diye ama yiğidin hakkını vermek lazım. Adamlar bu işi biliyor, insan vücudunu tanıyor bi kere. Tiger Balm’u icat etmişler, daha ne olsun? Valla çok affedersiniz g.tüm de ağrısa başım da ağrısa basıyorum Tiger Balm’u. Batı tıbbını yemişim, her şeye İbufen!
Bu aralar da artık yaştan mıdır güneşten midir alnımın ortasında iki sevimsiz çizgi oluştu. Of ya bu da nerden çıktı şimdi diye aynaya bakıp o kadar da salatalıkları soydum kabuğunu koydum bak hiç işe yaramadı demek, kakao yağı iyi gelir mi acaba, yo yoo botoks yaşına gelmiş olamam henüz değil mi diye hayıflanırken, o Çin masajından çıktığımda aynada suratıma bi baktım ki, çizgilerim kaybolmuş iyi mi! Artık nasıl bi rahatlamaysa.

Yorumlar

En çok okunanlar

Isim Konusu

KIRKINI ÇIKARDINIZ MI?

Melbourne Gerçekleri Volume 1

Melbourne Gerçekleri Volume 2

Kültürel Kodlar

Yarra Valley Wineries / Şarabımızı nerde tatsak?

Ayakkabılarınızı mı çıkarırsınız, galoş mu alırsınız?

AVUSTRALYA GÖÇMENLIK BASVURUSU

Türkiye Tatili Sonrası Avustralya’ya Dönüş

Turuncu Balık