Deniz Hıyarı

Eve dönerken Çin mahallesindeki manava uğrayıp bi hardal otu alayım dedim, bi orda satılıyor. Gitmişken Enoki mantarı da aldım, bu aralar ona taktım. Hadi dedim şu kasap bölümünü de gezeyim, böyle uzaktan vitrinde ince ince but vari şeyler gördüm, ama garip bi şekli var, binlerce üstüste atılmış, bi yanaştım ki tavuk ayaklarıymış.. Valla tüm iştahım kaçtı, geçen de merkezde yeni bi dükkan açılmış yine Çin işi, deniz hıyarı satıyorlar böyle kurabiye satar gibi kocaman kocaman kavanozlarda. Yıllar önce bi arkadaş denize sepet attıydı da balık yerine deniz hıyarı yakalamıştı, biz de çok merak edip içini açmıştık, spagetti gibi iç organları fışkırıvermişti, hah işte onları kurutmuşlar, bi de kilosunu 900 dolardan satıyorlar, ne diyim, allah kimseyi uzak doğu yemeğiyle sınamasın!

Yorumlar

En çok okunanlar

Isim Konusu

KIRKINI ÇIKARDINIZ MI?

Melbourne Gerçekleri Volume 1

Melbourne Gerçekleri Volume 2

Kültürel Kodlar

Yarra Valley Wineries / Şarabımızı nerde tatsak?

Ayakkabılarınızı mı çıkarırsınız, galoş mu alırsınız?

AVUSTRALYA GÖÇMENLIK BASVURUSU

Türkiye Tatili Sonrası Avustralya’ya Dönüş

Turuncu Balık