Çocuk aklı

Hepimiz gece yatağa yatınca aklımıza bilimum şeyler takılır, işle ilgili, günlük hayatla ilgili vs…
Yaş 5 olunca durum farklı:
Mavi uyuyamamış, beni çağırdı.
M: Anne astronotlar uzaya çıkınca geri dönebiliyo mu?
Y: Dönüyo Mavicim.
M: Peki nasıl çıkıyorlar uzaya?
Y: Uzay gemisiyle.
M: Uzay gemisi nerde var?
Y: Amerikada vardır.
M: Aaa Amerika mıı, (üzülüyor biraz) oraya çocuklar gidemiyor değil mi, orda yengeçler vardı.
??? (Artık nerden çıktı bu bilmiyorum)
Aradan 15 dk geçiyor yine beni çağırıyor.
M: Anne evin altında gerçekten de canavar var mı? (Evimizde ducted heating var alttan sıcak hava üfürüyor).
Y: Yok Mavicim.
M: Ben iki tane aynı resim olduğu zaman ne yapacağımı bilmiyorum.
Y: Ne iki resmi Mavi?
M: Bulmacada.
Y: Aradaki farkları bulacaksın oğlum.
Bu nasıl bir uyku öncesi zihnidir??

Yorumlar

En çok okunanlar

Isim Konusu

KIRKINI ÇIKARDINIZ MI?

Melbourne Gerçekleri Volume 1

Melbourne Gerçekleri Volume 2

Kültürel Kodlar

Yarra Valley Wineries / Şarabımızı nerde tatsak?

Ayakkabılarınızı mı çıkarırsınız, galoş mu alırsınız?

AVUSTRALYA GÖÇMENLIK BASVURUSU

Türkiye Tatili Sonrası Avustralya’ya Dönüş

Turuncu Balık