Melbourne'de sahte kar

Mavi tutturdu, kar yağsın, burada neden kar yağmıyor, kardan adam yapmak istiyorum, Ankara’ya gidelim, kar yağsın, kar istiyorum, kar, kar, kar...
Artık Skype’da konuşurken ananesi mi bahsetti, yoksa yeni yıl, Noel baba filan çocukta çağrışım mı yaptı, bu Noel kızağı nerede sürecek, kar lazım diye, yoksa çocukların hiç bilmediğimiz bir mevsimsel döngüsü mü var, bir sene geçti ve yine soğuk ve kar zamanı geldi diye mi hislendi bilemiyorum.
Bildiğim tek şey burada şu an yaz ve kış bile gelse Melbourne’de kar yağmayacağı.
Mavi kar diye tutturmuş bağrınırken o sırada bi arkadaşla telefonda konuşuyordum, yahu Melbourne’da içeride bi kayak merkezi filan yok mu dedi, yuh dedim naaptın, Dubai mi burası? Ne güzeldi o Emirates’teki kayak merkezi, dışarısı 50 derece, biz içerde kar yalıyoruz. Yok dedim, ama IceBar var, müthiş. Mavicim dedim seni süper bir yere götürücem, içeride buz var, her şey buzdan. Bu sefer de beyimiz ben içerde değil dışarıda istiyorum, zaten buz değil kar istiyorum diye tutturdu.

Neyse uzun lafın kısası sonunda, aldım elime dosyalara delik açan zımbayı, bir kaç da boş beyaz A4. Deldik deldik, konfetileri biriktirdik, salonun ortasında Mavi’nin kafasından karları yağdırdık. Kayak bile yaptı bizimki.

Yorumlar

En çok okunanlar

Isim Konusu

KIRKINI ÇIKARDINIZ MI?

Melbourne Gerçekleri Volume 1

Melbourne Gerçekleri Volume 2

Kültürel Kodlar

Yarra Valley Wineries / Şarabımızı nerde tatsak?

Ayakkabılarınızı mı çıkarırsınız, galoş mu alırsınız?

AVUSTRALYA GÖÇMENLIK BASVURUSU

Türkiye Tatili Sonrası Avustralya’ya Dönüş

Turuncu Balık